måndag 6 juni 2011

Litterära accessoarer

Via Etsy går det att hitta riktiga, riktiga pärlor. Exempelvis hos Sophie's Beads kan en beställa de allra finaste litterära smycken. Det finns halsband, armband och örhängen - med alla ens favoritböcker! Så fantastiskt fina.



Hos bibliobags kan en också handla bokväskor - bokstavligt menat.



Eller varför inte slå till på Ballyhoo Jewelrys fantastiska Cthulhu-ring?



Problemet är bara hur jag ska kunna begränsa mig ... ?


Bilderna är lånade från respektive tillverkare/försäljare och de har full ©.

5 kommentarer:

Amanda sa...

Vad fina!
Jag undrar hur hon har gjort örhängena. Det verkar vara plastlera - men har hon målat på framsidan eller klistrat fast papper...? Jag borde kunna göra liknande saker!

Metronyx sa...

Ha, jag som just köpt "Good Omens", kan man ta detta som ett omen : D ?

Amanda sa...

Aaahaaa! Jag har luskat ut det! *ont skratt*
Detta ska jag testa göra någon gång!

Fia sa...

Amanda: Detta låter ju otroligt lovande ... Ser fram emot resultatet med stor spänning! =)

Metronyx: Absolut - du ska självklart se detta som ett mycket, mycket gott omen. Haha!

Ela sa...

Jag vågar inte ens gå in på sidan... Kommer köpa mig fattig där känner jag på mig.