tisdag 17 januari 2012

Gott nytt läsår!

Gott nytt, kära läsare! Nu har Bokmalan återvänt från andra sidan jorden och tillsammans har vi nu har ett helt nytt, fräscht läsår att se fram emot. Tolv långa månader att fylla med böcker av alla möjliga slag ...

Dessa senaste dagar har jag dock varit lite för jetlaggad för att läsa eller skriva i någon större utsträckning. Plus att jag har varit så otroligt uppfylld av intryck från resan, vilket är en fantastisk känsla.

Men i sinom tid kommer jag att komma ikapp med allting och själen kommer också att landa här i Svea igen.

Jag skall naturligtvis skriva om min resa här i bloggen också. Jag lämnar er tills vidare med ett vackert träd (eller är det en ent?) från Albert Park i Auckland.

Som ett pyttelitet smakprov på Nya Zeelands oerhörda skönhet.


Inga kommentarer: